Váš prohlížeč je zastaralý!

Pro správné zobrazení těchto stránek aktualizujte svůj prohlížeč.Aktualizovat prohlížeč nyní

Běžecký trail

Tip na parádní běžecký trail Českou bránou od Michala Burdy z HUDY sportu.

Délka trasy: 31.5 km, stoupání: 1052 m, klesání: 1053 m

Z parkoviště skrze tunýlek podběhneme železniční trať a uhneme doprava. U závor uhneme doleva a dále běžíme po žluté turistické značce, která nás zavede přes Maxičky až k rozcestí „U Buku“, kde budeme dále pokračovat po náhorní plošině po zelené značce. Ta nás zavede na česko-německou hranici „Česká brána“, kde se budeme mírně stáčet vpravo, překřížíme první cestu a napojíme se na žlutou značku, po které poběžíme doprava. Ta nás povede na významnou křižovatku, kde uhneme opět doprava a "valíme" směrem na vesnici Schöna. Budeme sledovat žlutou značku kolem Zirkelsteinu, kde se nám otevřou výhledy na stolové hory v Sasku, až do této vesnice. Ve vsi u Old Timer muzea uhneme doprava a poběžíme k Labi. Dále trail pokračuje podél řeky, kde se můžete kochat pohledem na stěny nejhlubšího pískovcového kaňonu v Evropě. Poběžíme podél ní až do Dolního Žlebu, významného centra sportovního lezení. U přívozu podběhneme doprava trať a následně uhneme doleva, až doběhneme na žlutou značku, po které poběžíme doleva na Děčín.

Cestou je krásný výhled na horolezce na protějším břehu. V Čertově Vodě se napojíme na zelenou značku a ta nás zavede až zpět k mostu, odkud jsme se na trať vydávali.

Fotogalerie

Díky Vašim příspěvkům lze Děčín obdivovat i online. Tagujte fotky na Instagramu pomocí #idecin a my je tu rádi ukážeme.